foton

foton

måndag 17 mars 2014

Inga beställningar i sommar!

Hej på er!
Fin dag ute idag, men kallt igen!
Temperaturen visade nästan 12 minusgrader när vi steg upp i morse. Nu lyser solen där ute, så nu är det säkert nog några plusgrader iallafall...o kanske att det t.o.m smälter bort lite av den snö som kom på lördagen..
Men trots att det är vinter igen här i södra Finland, så hoppar jag till sommaren angående tårtor och eventuella tårtbeställningar!
Får nästan dagligen beställningar på tårtor (vilket jag är oerhört tacksam och glad över) ,så vill meddela er i tid, att JAG INTE BAKAR PÅ BESTÄLLNING I SOMMAR!





http://www.hjallboscoutkar.se/wp-content/uploads/2013/02/sol.jpg

Sommaren har jag tänkt tillbringa så mycket som jag bara kan, med mina kära barn och min sambo, familjemedlemmar och vänner! Eventuellt någon resa till Åland eller Stockholm..Men inte i köket iallafall! :)
Jag slutar nog inte att blogga i sommar, så mig slipper ni inte. :) Och jag bakar nog på eget initiativ, och kanske till familj och närmsta vänner. Men där är det STOP!



1 kommentar:

  1. Helt rätt att bara njuta av familjen i mellan också!! :)

    SvaraRadera